Καλώς ορίσατε στον ιστότοπο για τον αυτισμό.

Αυτό το ιστολόγιο φιλοδοξεί να συγκεντρώσει περιγραφές και σχόλια σχετικά με νέες προσεγγίσεις ως προς την εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό καθώς και με βιοχημικές παρεμβάσεις, οι οποίες έχουν αποδείξει ότι τα βοηθούν και τα βελτιώνουν.

Γονείς που έχουν παιδί με αυτισμό μπορούν να βρουν χρήσιμες πληροφορίες αλλά και να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις ανησυχίες τους.

Τα σχόλιά σας και η συνεισφορά σας θα
βοηθήσουν τα παιδιά μας.

Είναι εξίσου βασικό, πέρα από ιδέες και απόψεις, να κατατίθενται και χρηστικές οδηγίες και συμβουλές από γονείς. Π.χ. εάν κάποιος πηγαίνει το παιδί του σε ένα καλό κέντρο θεραπευτικό είναι καλό να μοιραστεί την εμπειρία του αυτή με όλους, ώστε να προστρέξουν εκεί και άλλοι, εάν κάποιος γονιός πηγαίνει το παιδί του σε καλό σχολείο ας αναφέρει την περιοχή και τις συνθήκες που επικρατούν εκεί, γιατί ίσως φανεί χρήσιμη η πληροφορία αυτή σε άλλο γονιό που ψάχνει στην ίδια περιοχή σχολείο για το παιδί του, εάν κάποιος άλλος γνωρίζει νόμους και εγκυκλίους ας τους κοινοποιήσει σε όλους (θέματα που μπορεί να αφορούν τα εμβόλια και τις εγγραφές των παιδιών στο σχολείο, δικαιώματα άδειας από τη δουλειά...) κ.α.

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Υπερβαρικό οξυγόνο για την θεραπεία του αυτισμού

Φέτος το καλοκαίρι δοκιμάσαμε για πρώτη φορά την θεραπεία με υπερβαρικό οξυγόνο. Το υπερβαρικό οξυγόνο εφαρμόζεται με δύο τρόπου: τον μαλακό θάλαμο και τον σκληρό θάλαμο.

Η πρώτη μας προσωπική εμπειρία έγινε σε μαλακό θάλαμο. Πρόκειται για ένα πλαστικό θάλαμο, ο οποίος φουσκώνει με οξυγόνο σε πίεση 1,2 ατμόσφαιρες και το παιδί, συνοδευόμενο από έναν γονιό παραμένει για 1ώρα και 30' δύο φορές την ημέρα για περίοδο ενός μήνα. Το πρωτόκολλο αυτό είναι διαγνωστικό και επιτρέπει θεωρητικά να αποφανθεί ο γιατρός για το αν βοηθάει η συγκεκριμένη θεραπεία το συγκεκριμένο παιδί. Μετά το διαγνωστικό αυτό πρωτόκολλο θα πρέπει να προχωρήσει κανείς σε θεραπείες ενός μήνα με αντίστοιχο διάλειμμα ενός μήνα.

Εναλλακτικά, και κάποιοι θα πουν με μεγαλύτερη επιστημονική εγγυρότητα, υπάρχει ο σκληρός θάλαμος (ατομικός ή ομαδικός). Πρόκειται για ένα μεταλλικό κέλυφος στο οποίο μπαίνει το παιδί μ'έναν γονιό (είναι μικροτερος εσωτερικά ο χώρος) για 1ώρα ή 1ώρα και 30' καθημερινά για έναν μήνα (έως 40 ώρες max). με πίεση 1,5.

Τα αποτελέσματα της θεραπείας ποικίλουν από παιδί σε παιδί. Κάποια παιδιά είναι γεγονός ότι δεν αντέχουν. Ο μαλακός θάλαμος, πιο ευρύχωρος, επιτρέπει να έχει το παιδί μαζί κάποιο παιχνίδι, κάποιο βιβλίο (ή και DVD φορητό) και να απασχοληθεί την ώρα που είναι στη θεραπεία. Στον σκληρό θάλαμο τα πράγματα είναι πιο αυστηρά. Δεν επιτρέπεται τίποτα και υπάρχει συνεχής παρακολούθηση από γιατρό.

Η προσωπική μας εμπειρία ήταν θετική. Η πρώτη εφαρμογή (μαλακός θάλαμος) είχαμε ερωτήματικά ως προς το βαθμό που βοήθησε το παιδί, δεδομένου ότι είχε ξεκινήσει παράλληλα και άλλες θεραπείες. Στην δεύτερη φάση (σκληρός θάλαμος) η πρώτη εβδομάδα ήταν δύσκολη και δεν έδειχνε ελπιδοφόρα. Στη συνέχεια όμως, φάνηκαν καθαρά σημάδια μιρκής βελτίωσης: πιο δομημένες και ξεκάθαρες προτάσεις, μεγαλύτερη επιθυμία για επικοινωνία, περισσότερη ηρεμία στο παιχνίδι, περισσότερο συμβολικό παιχνίδι, μικροί διάλογοι με το μικρότερο αδερφάκι... Ειμαστε σε καλό δρόμο; Έτσι πιστεύουμε και έτσι δείχνουν τα σημάδια. Το θέμα είναι πόσο μακριά θα πάμε... αλλά πως θα το μάθουμε, αν δεν προσπαθήσουμε;

Είναι σημαντικό να πούμε, ότι υπάρχουν πολλές δυσκολίες για την εφαρμογή της συγκεκριμένης θεραπείας στην Ελλάδα και κυρίως το κόστος το οποίο ζητάνε ιδιώτες ή/και γιατροί του δημοσίου για να επιτρέψουν την χρήση του θαλάμου. Δυστυχώς πρόκειται για ένα ακόμη ξεζούμισμα...!

34 σχόλια:

  1. γεια σας κανω και εγω το προτοκολο DAN επισης εχω αγορασει θαλαμο υπερβαρικο και κανω υπερβαρικο οξυγονο σε πιεση 1.5 και 100% οξυγονο σπιτι μουο θαλαμος αυτος εχει και δυνατοτητα να κανεις και 1.3 αν θελειςβεβαια μελετες εχουν δειξει οτι το 1.5 ειναι καλυτερο για τα παιδια μας ανδρεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρετε πόσο στοιχίζει ο θάλαμος υπερβαρικού οξυγόνου για το σπίτι και από που τον προμηθευόμαστε;
      Νίκος nchatzoglou@yahoo.com

      Διαγραφή
  2. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε δει αποτελέσματα από τη χρήση υπερβαρικού οξυγόνου και που μπορεί κανείς να βρει τους ειδδικούς για αυτό.
    Ευχαριστώ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΔΑ
    το παιδι μου ξεκινησε να παιζει για πρωτη φορα πρωτα με τα αδελφια
    και μετα με εμας
    επισης μας μιλαει περισσοτερο ειναι πιο συγκεντρομενος , στο κεντρο που τον πηγαινω αλλα και στο σχολειο με ρωτουσαν συνεχεια
    τι κανεις μετο παιδι διοτι τον εβλεπαν πιο ομιλιτικο πιο συγκεντρωμενο πιο κοινονικο
    για μενα οτι καλυτερο εχω κανειστο παιδι μου μεχρι στιγμης
    σε λιγο θα ξεκινησω χιληση να δουμε τι οφελη θα παρουμε απο αυτην την θεραπεια

    ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    TRITONANDRE@YAGHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το υπερβαρικό είδαμε διαφορά στο παιδί, το οποίο έγινε πιο επικοινωνιακό, πιο ομιληκτικό και πιο συγκεντρωμένο. Δεν πρόκειται για θαυματουργή θεραπεία. Χρειάζεται κόπο και χρόνο αλλά κυρίως απεριόριστη υπομονή. Πιστεύουμε ότι κάθε παρέμβαση βάζει ένα μικρό λιθαράκι... και ελπίζουμε ότι όλα μαζί τα λιθαράκια θα κάνουν κάποια στιγμή τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mammy ειμαι μητερα ενος αγοριου 16 ετων που μετα απο πολλα χρονια εμαθα( πριν 1,5χρονο) οτι οι αυτιστικες διαταραχες προηλθαν απο το εμβολιο τις πολυομιελιτιδας κανοντας βιοσυντονισμο.Τωρα εδω και 1,5 χρονο κανουμε αυτη την θεραπεια γνωριζοντας προτιστος και για την οξυγονοθεραπεια...αλλα επειδη γνωριζω οτι η συνεδρεια κοστιζει 80ε φυσικα δεν ειχα ελπιδες...πριν μερικες μερες πηρα τηλ στο ΝΑΥΤ ΝΟΣ ΑΘΗΝΩΝ και με παρεπεμσε στον ΑΓΙΟ ΠΑΥΛΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ επειδη προς το παρων δεν βγαζω ακρη ...και εχω ακουσει αλλα και εχω δει στο youtube υπερβαρικο οξυγωνο στο σπιτι ...αν γνωριζεις τροπους αγορας και πως μπορουμε να το αγορασουμε η ενοικιασουμε θα ηθελα να μου το πεις σε παρακαλω...το email:toniabaras777@gmail.com

      Διαγραφή
  5. Γειά σας,

    Είμαι και εγώ μια μητέρα από την Κύπρο και το παιδί μου έχει πρόβλημα αυτισμού και συνέπεια αυτού δεν μιλάει σχεδόν καθόλου. βρήκα το blog σας και θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε. θα ήθελα να μου δώσετε mail γιατρών ή τηλέφωνα που να μπορώ να επικοινωνήσω και να ενημερωθώ για την θεραπεία αυτή.

    Eυελπιστώ στην βοήθεια σας

    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. i therapia auti dienergite kai sto geniko nosokomio pafou kai paralimniou gia pafo til 26803486 deutera - paraskevi 07.30-1500.

      Διαγραφή
    2. Θα μπορούσες να δόσεις πιο συγκεκριμένες πληροφορίες …. τουλάχιστον ένα σωστό αριθμό τηλεφώνου …

      Διαγραφή
  6. Όταν επιθυμείτε μια πληροφορία καλό είναι να αφήνετε ένα email έτσι ώστε να μπορούμε να σας προωθήσουμε κάποια στοιχεία (π.χ τηλέφωνα) που δεν θα θέλαμε να κοινοποιούμε για ευνόητους λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ mammy να είσαι καλά! στείλε μου πληροφοριές στο eleni.kiv@hotmail.com

    Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ περιμένω νεότερα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα
    Ειμαι πατερας ενος αυτιστικού αγοριού 7 ετων
    και θα ηθελα να μου δώσετε πληροφοριες για το φορητό θάλαμο υπερβαρικού οξυγόνου στο e-mail: eliasdimou@yahoo.com
    σας ευχαριστώ
    ΥΓ και μια πρόσκληση για το ημερολόγιο θα ήταν πολυ επιθυμητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρακαλώ θα το εκτιμούσα αν υπάρχουν πληροφορίες για την εφαρμογή της μεθόδου (υπερβαρικού οξυγόνου) στην Ελλάδα, που και με ποιούς τρόπους.
    Ευχαριστώ
    cardiologymail@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κρίμα που έχετε ''κλειστό'' το ημερολόγιό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γεια σας. θα ηθελα καποιες πληροφορειες σχετικα με τη χρηση του υπερβαρικου οξυγονου.το mail μου ειναι
    axileasd@yahoo.com.
    σας ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν μπορεί να εφαρμοστεί η χρήση του υπερβαρικού οξυγόνου σε εφήβους.Έχω ένα αγόρι 14 ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα γράφω για πρώτη φορά, έχω παιδί με αυτισμό ηλικίας 10 ετών και διάβασα για δεύτερη φορά για τον υπερβαρικό θάλαμο γνωρίζουμε κάτι νεώτερο για το εάν έχει έρθει και στην Ελλάδα εκτός απο την Κύπρο με λένε Μιχάλη το ηλεκτρ. ταχυδρομείο μου είναι m.kostakos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σε όλους είμαι ο δεύτερος χειριστής αυτού του blog. Στην Αθήνα υπάρχουν οι εξής θάλαμοι: στο ΚΑΤ ( είναι άβολος γιατί μπαίνει ένας ενήλικας με το παιδί σε οριζόντια θέση και δε βολεύει μεγάλα ή υπερκινητικά παιδιά - ακόμα και τα πιο ήρεμα περνάνε ένα σοκ στην αρχή). Εμείς κάναμε για κάποιο διάστημα σημαντικό. Κάνουν στο 1.5 και ανεβήκαμε στο 1.75 . Οι ώρες είναι μόνο ώρες νοσοκομείου 9-1.30. Κατ' εξαίρεση κάναμε εμείς λόγω σχολείου στις 8.30. Παρ' ότι δημόσιο θα πληρώσετε αν πάτε μαύρα 30ευρώ τη φορά. Υπεύθυνος είναι ο Φιλντίσης αλλά οι συνεδρίες γίνονται από βοηθούς του. Ο πιο σύγχρονος- ανθρώπινος είναι στον Ταύρο σε ένα κέντρο καταδυτικό. Ο υπεύθυνος εκεί δέχεται αυτιστικά και έχει δυνατότητα για πάνω από δύο άτομα καθιστώ. Εκέί το οξυγόνο το εισπνέεις με μάσκα (ενώ στο ΚΑΤ δε χρειάζεται). Και εδώ η τιμή είναι πολύ τσουχτερή 70ευρώ το λιγότερο ή και παραπάνω. Ο ίδιος είναι υπεύθυνος για το κέντρο υπερ. οξ/θεραπείας στο νοσοκομείο Metropolitan. Δεν είναι σίγουρο ότι δέχεται εκεί. Τέλος άκουσα ότι άνοιξε κάτι τέτοιο και στο Μαρούσι χωρίς να ξέρω κάτι περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπέρα ειναι η πρώτη φορά που μπηκα στο blog σας και το βρήκα ιδιαίτερα χρησιμο!!!ειμαι μητερα ενος αυτιστικου παιδιου του Νικου 16 ετων. ειναι πολυ δυσκολο για εμενα να μαζέψω πληροφορίες σχετικα με τη συγκεκριμενη θεραπεία... οποτε θα με διευκόλυνε πολυ αν μπορουσατε να μου δωσετε καποιες σχετικες πληροφορίες.τηλεφωνα γιατρων κτλ.... επισης επειδη μενουμε θεσσαλονικη θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε για καποια μοναδα εδω. Σας ευχαριστω εκ των προτερων. mail smaromat@yahoo.gr τηλ:6937301879, 2310 451274

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σε όλους.
    πριν λίγο σταμάτησα το σερφάρισμα σε ξένα sites για την εγκεφαλική παράλυση και τη θεραπεία των συνεπειών της όπως της Σπαστικής Αθετωσικής Τετραπληγίας στην οποία καταδίκασε ένας εγκληματίας μαιευτήρας το νεογέννητο αγοράκι μου (σήμερα 29μηνών).Θα ήθελα πάρα πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες για το που μπορούμε να δοκιμάσουμε τη θεραπεία αυτή που στην Αμερική και Καναδά κάνει πραγματικά θαύματα!!! Υπάρχουν φυσικά ειδικές κλινικές που παρέχουν υπηρεσίες. Εδώ στην Ελλάδα τι γίνεται; Που μπορούμε να βρούμε κάποια άκρη;
    e-mail: tsamnick@yahoo.gr
    Καθε πληροφορία είναι ευρόσδεκτη!!
    Ευχαριστώ πολύ.

    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα ειμαι και εγω μητερα αυτιστικου παιδιου(ο γιοσ μου ειναι 8 ετων).ενδιαφερομαι να μαθω για τον θαλαμο υπερβαρικου οξυγονου.Το email μου ειναι:aretka_k@hotmail.com
    ευχαριστω πολυ θα περιμενω νεα σας.
    Αρετη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα είμαι μητέρα ενός παιδιού με αυτισμό που έχει κάνει οξυγόνο στο Μαρούσι . Σκληρός θάλαμος 12 θέσεων Διεύθυνση Γρανικού 5 15125 Μαρούσι. Τηλ 2106107288. Κάνουν οξυγόνο αρκετά παιδιά σε αυτό το κέντρο.
    http://www.ykia.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα! Είμαι πατέρας ενός αυτιστικού παιδιού 3,5 ετών και θα πάω σύντομα το παιδί μου στην Αμερική για θεραπεία με ΜΒ-12 και θάλαμο. Όταν επιστρέψω θα σας έχω αναλυτικές λεπτομέρειες.
    Να σταθώ επίσης στο εξής ωραία που διάβασα εδώ: την αλήθεια την βρίσκουμε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ! Και το δικό μου παιδί έκανε PECS, TEACCH και ABA και είναι θεραπείες ηλικίας 50 ετών! Η πλέον ενδεδειγμένη θεραπεία είναι η MB-12...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωστα μπορεις σε παρακαλω να μου στηλεις πληροφοριες σχετικα με την μεθοδο ΜΒ-12;Το email ειναι mmpoyr69@hotmail.com.Eυχαριστω.

      Διαγραφή
  20. θα ηθελα αγαπητε φιλε κωστα σε τι συνηστατε αυτη η θεραπειαΜΒ-12 ενδιαφερομαι πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ακολουθησε το μπλογκ μου
    http://aftismos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σας. Είμαι και εγώ μητέρα παιδιού με αυτισμό και θέλω να σας παρακαλέσω να με πληροφορήσετε αν υπάρχει στη Θεσσαλονίκη θάλαμος υπερβαρικού οξυγόνου, εκτός από το νοσοκομείο " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ". Επικοινωνήστε μαζί μου στο τηλέφωνο 2310-358-579 Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σκοπός της επικοινωνίας μου είναι να σας γνωρίσω ότι έχω στην κατοχή μου ένα μαλακό θάλαμο θεραπείας υπερβαρικού οξυγόνου, επίσης την απαραίτητη συσκευή συγκέντρωσης και παροχής καθαρού οξυγόνου (άνω του 90%) κατά τη διάρκεια της θεραπείας (παρέχεται με μάσκα) καθώς και ειδικό ψύκτη αέρος (επίσης απαραίτητο) τα οποία χρησιμοποίησα για 20 μήνες με διαλλείματα 21 ημερών μετά από κάθε μήνα θεραπείας (διάρκεια της κάθε μιας 90 λεπτά - πρωτόκολλο Neubrander) ως τμήμα της θεραπείας του γιου μου, που είναι αυτιστικός. Η θεραπεία του ολοκληρώθηκε με τη συμπλήρωση 510 ωρών και, απλά για την ενημέρωσή σας, είδαμε σημαντική βελτίωση. Λόγω του ότι η θεραπεία ολοκληρώθηκε τον πουλάμε και σας το γνωρίζω, ώστε να το κοινοποιήσετε και εσείς σε πιθανούς ενδιαφερόμενους, ώστε να επωφεληθούν και αυτοί διότι τον πουλάω 14000€, ενώ κάποιος που θα τον εισήγαγε από την Αμερική (δεν παράγεται στην Ευρώπη) σήμερα θα έπρεπε να πληρώσει περίπου 27000€, συμπεριλαμβανομένου του εκτελωνισμού. Για πληροφορίες: Vodafone: 6977677555 ή Cosmote: 6976711711, Μανώλης Μυλωνάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεία σας. Έχω και εγώ ένα παιδί με αυτισμό και θα ήθελα να μου στείλετε πληροφορίες για κέντρα που μπορώ να πάω το παιδί μου για την θεραπεία με υπερβαρικό οξυγόνο. Κιν. 6973645373 (Astrit Basha)astritsarp@gmail.com. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σας.Εχω ενα αγορακι 8 χρονων με εγκεφαλικη παραλυση και αυτισμο.Θα ηθελα να μου στειλετε πλειροφορειες σχετικα με το που υπαρχουν κεντρα με υπερβαρικο οξυγονο,και για την μεθοδο ΜΒ-12.Το email ειναι mmpour69@hotmail.com.Eυχαριστω πολυ.

    ΜΠΑΜΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΠΑΡΧΗ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΕΡΒΑΡΙΚΗς ΟΞΥΓΟΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΛΕΝΤΖΟ ΒΑΣΙΛΗ!ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!Ο ΘΑΛΑΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΕΣΑ!

      Διαγραφή
  26. ειναι ενα Κεντρο Υπερβαρικης στη Γλυφαδα με ενα πολυ αξιολογο Ιατρικο team και ευχαριστω περιβαλον!εγω εμεινα πολυ ευχαριστημενως με το παιδακι μου!αξιζει να το επισκεφτηται!www.hmca.gr
    ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σας,
    Αυτό έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό ότι ο κ. Daniel John, ένας δανειστής ιδιωτικών δανείων, έχει ανοίξει μια οικονομική ευκαιρία για όλους όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια. Δίνουμε δάνειο με επιτόκιο 2% σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και εταιρείες υπό σαφείς και κατανοητούς όρους και προϋποθέσεις. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να σας δώσουμε τους όρους του δανείου μας στο danieljohnhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ναι τους γνωρίζω και εγώ καλά, είναι το https://medione.gr/ipervariki και κάνουν φοβερή δουλειά σε ότι αφορά τις θεραπείες με υπερβαρικό οξυγόνο σε όλο τους το φάσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή